Proces rekrutacyjny

Rekrutacja nie musi być stresująca. Zobacz, jak to wygląda w Staples:

Selekcja aplikacji

Dział rekrutacji zajmuje się wstępną weryfikacją nadesłanych CV i dopasowuje kompetencje kandydatów do zakresu wyzwań na danym stanowisku.

Etap I – rozmowa z pracownikiem zespołu HR

Pierwsza rozmowa odbywa się ze Specjalistą ds. Rekrutacji. Rozmowa może odbyć się w biurze Staples, online lub telefonicznie. Celem rozmowy jest poznanie motywacji kandydatów, jak również dotychczasowych osiągnięć i oczekiwań. W czasie rozmowy dowiesz się więcej na temat czekających Cię zadań i poznasz nieco kulturę organizacyjną Staples.

Etap II – rozmowa z Menedżerem

Jeśli Twoje oczekiwania i doświadczenie są zbieżne z potrzebami stanowiska, będziesz mieć możliwość  spotkania z bezpośrednim menadżerem. W trakcie rozmowy poznasz specyfikę pracy, jak i projekty, nad którymi pracuje zespół, a manager będzie mógł ocenić w praktyce Twoje kompetencje.

Etap III – Test umiejętności

W rekrutacji do niektórych działów wspieramy się narzędziami, które pomagają nam określić poziom wybranych kompetencji, np. językowych lub analitycznych.

Etap IV - Oferta

Proces kończy się przedstawieniem oferty pracy wybranym kandydatom. Jeśli obie strony zaakceptują warunki zatrudnienia, rozpoczynamy proces onboardingu.

Informacja zwrotna

W Staples wszystkie osoby biorące udział w rekrutacji, otrzymują informację zwrotną.

Przekonaj się, jak wygląda proces rekrutacji w praktyce i dołącz do nas!

Aby przekonać się jak działa firma Staples - sprawdź dostępne stanowiska i aplikuj!